Актуальні питання генерації, транспортування і відпуску теплоти в системах централізованого і децентралізованого теплопостачання. Онлайн-семінар 2 лютого 2023 року
2 лютого 2023 року відбувся заключний вебінар проєкту «Добрі сусіди – одна країна», під час якого учасники дізналися про актуальні питання генерації, транспортування і відпуску теплоти в системах централізованого і децентралізованого теплопостачання.
Професор Анатолій Колієнко, фахівець у сфері теплогазопостачання, старший спеціаліст Інституту місцевого розвитку, розказав про сучасні тенденції розвитку систем централізованого теплопостачання, способи підвищення ефективності роботи індивідуальних систем теплопостачання та можливості автоматизованого індивідуального теплового пункту. Також учасники дізналися про актуальні способи зменшення втрат при транспортуванні теплоносія i регулювання відпуску тепла в централізованих системах – основну причину втрат і спосіб суттєвого зменшення собівартості теплопостачання.
Пан Анатолій на прикладах довів необхідність місцевого регулювання, продемонстрував таблицю з обліком тепла. Поговорили і про вартість послуги, яка визначається теплозахисними характеристиками будинків і рівнем енергозберігаючих заходів.
Спікер спростував міфи про використання водню в якості палива, наголосивши: «Забезпечити перехід роботи пальника із природного газу на горючу суміш з вмістом водню більше за 20-25% без внесення змін в його конструкцію і режим роботи, а також конструкцію і режим роботи тяго-дуттьових пристроїв установки неможливо».
1. Впровадження кількісно-якісного регулювання відпуску теплоти в ЦСТ.
2. Витрати теплоносія та різниця між гарячою і холодною водою.
3. Наявність сезонних перетопів.
4. Температурний графік відпуску теплоти 95/70 градусів, графік.
5. Низькотемпературний графік котельні призводить до втрат.
6. Недоліки кількісного регулювання.
7. Автоматизоване ІТП з погодним регулюванням, залежна схема приєднання.
8. Втрати теплоти з теплим простоєм котлів і зменшеною теплопродуктивністю.
9. Коефіцієнт сезонної ефективності використання палива.
Слідкувати за оновленням та перебігом проєкту можна на сторінках у соціальних мережах:
***
Посилання на презентацію 4.05 MB
постів