Конструктивна критика як складова діалогу між владою та громадськістю (вебінар 04.04.24 Модуль 3)
На початку зустрічі перевірили домашнє завдання – виконали вправи з розвитку зосереджування та активного слухання. Далі Кадрія Сафіуліна, старша спеціалістка з питань залучення громадськості ВБО «Інститут місцевого розвитку», кандидатка технічних наук, доцентка, презентувала тему «Конструктивна критика як складова діалогу між владою та громадськістю». Спікерка розповіла, що таке критичне мислення і навіщо потрібні його навички. Розкрила основні моменти критики і зворотного зв'язку під час діалогу. Пані Кадрія окреслила поняття самокритики, деструктивної, конструктивної критики з боку громадськості, підказала, як краще на них реагувати. Поговорили про основні правила конструктивної критики. А на завершення лекторка наголосила, що «найкращий спосіб розкритикувати чужу роботу — зробити її краще». Бажаєте знати більше? До вашої уваги програма заходу, презентація та відеозапис.
Протягом усього вебінару учасники відповідали на запитання, запитували самі та виконували практичні вправи. Пані Ірина з м. Олександрія зазначила: «Самокритика – це добре, але все має бути в певних межах. А ще проблема багатьох зараз в тому, що мало спілкування, люди тримають все в собі, рідко співпрацюють та діляться думками, своїми напрацюваннями з іншими».
Більше деталей у нашому сюжеті: https://www.youtube.com/watch?v=GdLv1qIYmRs
Підсумковий контроль інформаційного матеріалу - пройти комп’ютерне тестування
ІНСТРУКЦІЯ ПРОХОДЖЕННЯ ТЕСТОВОГО ЗАВДАННЯ
ПОСИЛАННЯ НА ПРЕЗЕНТАЦІЮ 1.99 MB
ПОСИЛАННЯ НА СТАТТЮ У ФОРМАТІ PDF 293.13 KB
постів