ЯК БУТИ, КОЛИ ВЛАСНИК ВІДМОВЛЯЄТЬСЯ ПЛАТИТИ ОСББ, ЯКЩО НЕУКЛАДЕНО ДОГОВІР?

Дата публікації: 05.01.2022
Часто власники квартир і нежитлових приміщень вимагають від ОСББ укладання договорів для оплати внесків. Але ж Закон України "Про ОСББ" не передбачає укладання таких договорів. Усі взаємовідносини тут регулюються статутом.
 
Бюджетна організація вимагає договору і акту, щоб платити в ОСББ. Але відповідно до ст. 1 Закону України “Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні”, “первинний документ - документ, який містить відомості про господарську операцію”.
 
Тобто, це може бути і рахунок, і бухгалтерська довідка, і інший документ, за умови, що він містить необхідні відомості: дату, номер, реквізити платника й одержувача, призначення платежу, період платежу, підставу платежу (ст.15 згаданого Закону, рішення загальних зборів, яким затверджено внески), посаду, підпис, прізвище, особи, що склала документ тощо.
 
Бюджетні організації відповідно до п.2.6 Інструкції щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету, затвердженої Наказом Міністрества фінансів України від 12.03.2012 № 333, сплату внесків в ОСББ повинні передбачати за КЕКВ 2800 “Інші поточні видатки”, а не КЕКВ 2270 “Оплата комунальних послуг та енергоносіїв”.
 
Тоді й питання про "послуги" не поставатиме. Більше деталей у нашому сюжеті.
 
І памятайте, з добрими людьми, згоди завжди можна дійти.
@admin
@admin
+396
Рейтинг
111
постів
6
0
0
Рейтинг посту: +2
Поширити
Коментарі
Коментарі: 0