Механiзми налагодження ефективної комунікації ОСББ з місцевими органами державної влади під час війни

Дата публікації: 15.09.2022

13 вересня в рамках проєкту «Добрі сусіди – одна країна» відбувся онлайн-семінар «Ефективна комунікація з органами місцевого самоврядування та місцевими органами державної влади в умовах воєнного стану», де експерти ініціативи поділилися інструментами та механізмами ефективної комунікації з учасниками.

Юлія Свєженцева, старша спеціалістка з питань залучення громадськості проєкту «Добрі сусіди – одна країна», розповiла, що таке ефективна комунікація, яка її мета, окреслила комунікативні бар’єри, важливiсть зворотнього зв’язку, зовнішні та внутрішні комунікації, а також їхні «золоті» правила. Та запитала, скільки часу учасники приділяють комунікаціям, і чи є проблеми в цій сфері. Майже всі відповіли одноголосно, що часу приділяється багато і проблем вистачає. Пані Олена з м. Бахмут поділилася: «40% часу займають зовнішні комунікації, 60% – внутрішні, але зовнішні – складніші, зі співвласниками можна знайти спільну мову, хоча теж нелегко».

Володимир Гуцул, спеціаліст з мультимедіа, презентував аспекти правової грамотностi та її ролi у підвищенні ефективності комунікації з органами влади. Він розкрив тонкощі комунікації з ОМС та військовими адміністраціями за допомогою звернень та через ефективне поєднання інтернет-запитів  та письмових звернень, а також поділився власним досвідом. Пані Ірина з Первомайська поділилася: «Я посадова особа. Маю свій власний приклад: усі звернення та пропозиції направляються на міського голову, а потім він вже адресує своєю резолюцією виключно виконавцю!» 

Поговорили про участь у заходах, зустрічах та нарадах, залучення ЗМІ – «четвертої влади» – до висвітлення питань, які турбують. Слухачі дізналися, як використовувати соціальні мережі для налагодження ефективної комунікації, як можуть стати у пригоді асоціації ОСББ чи ЖБК, громадські ради голів правління, та як перетворити їх в один з найбільш ефективних механізмів комунікації. Говорили про те, як стати ініціатором вирішення питань, які стосуються як безпосередньо зацікавлених осіб, так і їхніх сусідів, та усіх мешканців міста, i, звісно, про волонтерство – як допомогти внутрiшньо перемiщеним особам та соціально незахищеним категоріям населення.

Говорили i про те, як комунікувати із проблемними мешканцями, які хочуть жити за чужий кошт. Юлія Свєженцева дала декілька рекомендацій: «Варто побудувати такі правила, норми, культуру в будинку, коли така поведінка є неприйнятною, натомість є рамка, фрейм – платити і крапка. Потрібно завжди підтримувати контакти з неплатниками, не обривати з ними зв'язок. Слідкувати за їхніми особистими профілями в соціальних мережах, наприклад, і доводити, що у них є гроші на відпочинок, ремонт і т. п., знайдуться тоді і для сплати послуг в ОСББ. Тут, звісно, треба підходити індивідуально до кожного. Але це досить складне питання, і ми організуємо окремий вебінар для його обговорення».

А вже 16 вересня ми проведемо онлайн-семінар «Вітчизняний та міжнародний досвід реконструкції житлових і громадських будівель на територіях міст та населених пунктів, що зазнали руйнувань внаслідок бойових дій», реєстрація продовжується – https://forms.gle/UwypdPHvPhdqjcPq6. А також триває конкурс з підтримки громадських ініціатив «Незламні! Активні!», деталі за посиланням – https://bit.ly/3BiSMie. 

*****

Ініціатива «Добрі сусіди – одна країна» — це півторарічний проєкт, направлений на розвиток культури добросусідства та громадянської активності через популяризацію інституту ОСББ. Проєкт виконується Всеукраїнською благодійною організацією «Інститут місцевого розвитку».

Слідкувати за оновленням та перебігом проєкту можна на сторінках у соціальних мережах:

Facebook
Instagram
Youtube

Telegram-каналі 

та на сайті: https://osbb-ok.org.ua/.

@admin
@admin
+1057
Рейтинг
194
постів
14
0
0
Рейтинг посту: +2
Поширити
Коментарі
Коментарі: 0